We zijn zeer tevreden over het schilderwerk van onze houten kozijnen. Er werd geluisterd naar onze wensen en de communicatie verliep prettig. Er werd secuur gewerkt, alles werd weer netjes opgeruimd. We zouden deze vakmensen zeker aanbevelen!
We zijn zeer tevreden over het schilderwerk van onze houten kozijnen. Er werd geluisterd naar onze wensen en de communicatie verliep prettig. Er werd secuur gewerkt, alles werd weer netjes opgeruimd. We zouden deze vakmensen zeker aanbevelen!