Onze nieuwbouw garage moest nog van een afwerkvloer worden voorzien. In overleg met Tony hebben we voor een epoxyvloer gekozen. We zijn er ontzettend blij mee!
Onze nieuwbouw garage moest nog van een afwerkvloer worden voorzien. In overleg met Tony hebben we voor een epoxyvloer gekozen. We zijn er ontzettend blij mee!